Skip to content
Meklēt:
Sākumlapa
Par skolu
Par mums
Personāls
Vēsture
Aptaujas
Pašnovērtējums
Pretkorupcijas pasākumi
Ēdienkarte
Iepirkums
Vakances
Noderīgas saites
Mācības
Izglītības programmas
Stundu saraksts
Speciālās pamatizglītības programma (kods 21015811)
Speciālās pamatizglītības programma (kods 21015911)
Profesionālās pamatizglītības klases
Skolas dokumenti
Karjeras izglītība
Skolēnu uzņemšanas kārtība
Audzināšanas darbs
Individuālais korekcijas darbs
Vecākiem
Inovācijas un metodiskie materiāli
Attīstības centrs
Konsultācijas
Semināri, konferences
Tālākizglītības programmas
Metodiskie materiāli
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
Aktivitātes
Pasākumu plāns
Iniciatīva “Latvijas skolas soma”
Interešu izglītība
Pasākumi
Starptautiskie projekti
Informātikas sacensību uzdevumi
Kontakti
Izvelne
Meklēt:
Sākumlapa
Par skolu
Par mums
Personāls
Vēsture
Aptaujas
Pašnovērtējums
Pretkorupcijas pasākumi
Ēdienkarte
Iepirkums
Vakances
Noderīgas saites
Mācības
Izglītības programmas
Stundu saraksts
Speciālās pamatizglītības programma (kods 21015811)
Speciālās pamatizglītības programma (kods 21015911)
Profesionālās pamatizglītības klases
Skolas dokumenti
Karjeras izglītība
Skolēnu uzņemšanas kārtība
Audzināšanas darbs
Individuālais korekcijas darbs
Vecākiem
Inovācijas un metodiskie materiāli
Attīstības centrs
Konsultācijas
Semināri, konferences
Tālākizglītības programmas
Metodiskie materiāli
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
Aktivitātes
Pasākumu plāns
Iniciatīva “Latvijas skolas soma”
Interešu izglītība
Pasākumi
Starptautiskie projekti
Informātikas sacensību uzdevumi
Kontakti
Profesionālās pamatizglītības klases
Stundu saraksts 2024./2025. mācību gadam
profesionālās pamatizglītības programmai
Izglītības iestādes vērtības: Atbildība, Cieņa, Drošība.
IZGLĪTĪBAS IESTĀDES MISIJA: SNIEGT NĀKOTNES CILVĒKA IZGLĪTĪBU UN TICĒT CILVĒKA BŪTĪBAI – BŪT LABAM UN DOT LABĀKO.
Izglītības iestādes vīzija: sakārtotā vidē uzlabota dzīves kvalitāte.
Kursi ,,Lasītprasmes attīstīšanas stratēģija katrā mācību jomā un lasīšanas veicināšana,,